Etusivu
Yritys
Ideologia
Tuotekonsepti
TYÖKALUT
VALMENNUSPROSESSIT
Contrakt - sopimus tulevaisuuden toimenpiteistä
Coukku - yrityksen kulttuurin voi tarttua
Colttu - sovittamisen haasteet
COPPA - pääperiaatteet
Lähiverkosto
Yhteydenotto
CONTTORI
Ajankohtaista

Miksi myyjät eivät prospektoi?

Kun ”itsensä edistämisen” pelko iskee, se rajoittaa kykyämme aikaansaada uusmyyntiä. Pelkoa kutsutaan MyyntiEsteeksi® (Sales Call Reluctance®) ja on tunnelähtöinen häiriö, joka rajoittaa kykyämme generoida uusia asiakkaita ja jopa nykyisten jalostamista. Nämä esteet ovat pääsääntöisesti opittuja ja siksi niiden "poisoppiminen" tapahtuu ohjatusti.
MyyntiEsteet ovat yleisiä ja ovat suurin yksittäinen syy alisuorituksiin. Ne maksavat yksilöille ja yrityksille huomattavia summia rahaa.

Tutkimustulokset, jotka pohjautuvat George Dudley:n ja Shannon Goodson:n n. 30 vuoden aikana suorittamiin tieteellisiin tutkimuksiin, voidaan käyttää kahdella tavalla;

  • olemassa olevan myyntiryhmän kehittämiseen
  • uusien myyjien rekrytointiin.

    Tutkimus on suoritettu yhdessä Dallasissa toimivan Texasin yliopiston psykologian laitoksen kanssa. Tutkimustulokset ovat herättäneet suurta mielenkiintoa useissa ammattiryhmissä.
    Myyjissä sen tuen ja avun takia, jota ne voivat antaa,
    tutkijoissa ja laillistetuissa psykologeissa huolellisen ja mielenkiintoisen tutkimuksen takia.
    Konsulteissa työkalun takia, jota he kokemuksensa ja taitavuutensa avulla voivat käyttää vipuvartena tulosten aikaansaamiseksi.

    CONCESS OY käyttää MyyntiEsteitä mittaavaa kartoitusta SPQ*Gold® ja sen taustalla olevaa tutkimusta hieman eri tavoin riippuen toimeksiantajan tarpeista ja toiveista.
    Suosittelemme BSRP Inc:n kehittämää viisiaskelista ohjelmaa.
    Ohjelma on testattu lukuisissa yrityksissä ja sen on havaittu antavan parhaan tuoton sijoitetulle panostukselle

    » SPQ*Gold

    » 5-askelinen ohjelma



  •  
      Concess Oy www.concess.fi