Etusivu
Yritys
Ideologia
Tuotekonsepti
TYÖKALUT
VALMENNUSPROSESSIT
Contrakt - sopimus tulevaisuuden toimenpiteistä
Coukku - yrityksen kulttuurin voi tarttua
Colttu - sovittamisen haasteet
COPPA - pääperiaatteet
Lähiverkosto
Yhteydenotto
CONTTORI
Ajankohtaista

TEHOKAS ASIAKASPALVELU

Tänä päivänä tästä maasta tuskin löytyy yhtään kotaa, missä ei tiedostettaisi hyvän asiakaspalvelun suuri merkitys.
Silti yleisesti jatkuvasti valitetaan huonosta palvelun laadusta. Syynä lienee pitkälti epäaito palveluasenne: tehdään "temppuja" tai käyttäydytään "niin kuin on opetettu", ei siis luonnollisesti, jolloin lähtökohtana olisi aito ja sisäistetty palvelun tuottamishalu.
Oikean asenteen lisäksi valmennuksessamme keskitytään mm. palveluprosessiin ja palvelun laatuperusteisiin, palvelutuotteisiin ja -ketjuun, eri käyttäytymistyylien tunnistamiseen ja vuorovaikutukseen sekä asiakkaan kanssa yhteisten palvelukokonaisuuksien rakentamiseen.


Tapauksesta riippuen COTA- prosessissa voidaan tukitoimintoina käyttää lähes kaikkia muita prosessejamme CONTRakT:sta COAla:aan.




 
  Concess Oy www.concess.fi